Gdyński Dialog
  • Media o nas
  • Aktualności
  • Kalendarz
  • Wesprzyj stowarzyszenie
  • Kontakt
19 sierpnia, 2024 przez Łukasz Strzałkowski

Czy IronMan jest potrzebny? Sprawdzam fakty

Czy IronMan jest potrzebny? Sprawdzam fakty
19 sierpnia, 2024 przez Łukasz Strzałkowski

Ironman to impreza sportowa, która już zdążyła się wpisać w sportowy kalendarz naszego miasta. Niestety, potrafi też przynieść duże utrudnienia dla samych mieszkańców Gdyni. Dlatego wspólnie z koleżanką Dominika Janecka z Gdyńskiego Dialogu pytamy Panią Prezydent, czy do przyszłego roku będzie możliwe wypracowanie rozwiązań które pozwolą na nie zamykanie organizatorowi głównych ulic miasta, oraz jakie profity otrzymują miasto pełniące rolę gospodarza imprezy.

– Czy przy następnych edycjach Ironman będzie możliwość zmian tras zawodów, tak żeby nie wymuszały zamknięcia ulic w mieście?

– Co i ile miasto zyskuje na zawodach Ironman w Gdyni:

  • Ile publikacji medialnych i w mediach regionalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych było na temat IronMana w Gdyni, gdzie wymieniona była nazwa miasta?
  • Jaki był ekwiwalent pieniężny tych publikacji oraz wzmianek?
  • Ile czasu na antenie telewizyjnej lub radiowej główne polskie media poświęciły temu wydarzeniu?
  • Ilu “gości” odwiedziło Gdynię w związku z IronManem?
  • Ilu było uczestników imprezy?
  • Jakie było w tym czasie obłożenie w gdyńskich punktach noclegowych?
  • Czy jesteście w stanie określić, o ile wyższe w tym czasie były przychody dla okolicznych przedsiębiorców, porównując np. z weekendem na początku lipca i weekendem tydzień przed zawodami? Jeżeli jesteście w stanie okreslić, to proszę podać.

– Ile i jakie koszty ponosi miasto w związku z organizacją imprezy IronMan/ w związku z tym, że impreza odbywa się w Gdyni?

– Gdzie i w jakim sposób Miasto Gdynia jest reklamowane dzięki organizacji zawodów:

  • Czy w związku z nadchodzącą imprezą pojawiają się reklamy, zachęcające do przyjazdu wzięcia udziału w zawodach z wymienioną nazwą “Gdynia”?
  • Czy promowani są w związku z tym lokalni przedsiębiorcy, zachęcanie do skorzystania z oferty noclegowej i gastronomicznej w Gdyni?
  • Czy w związku z promocja wydarzenia pojawiają się reklamy zachęcające do przedłużenia pobytu w Gdyni?
  • Jaka jest wartość reklam wynikająca z promocji wydarzenia ze wzmianką o Gdyni?
  • Czy Gdynia płaci za reklamy promujące wydarzenie?
  • Proszę podać miejsca, gdzie była reklama IronMana w Gdyni.
  • Proszę podać jaki zasięg (liczba odbiorców) ma reklama tych zawodów (w podziale na Polskę i zagranicę).

– Czy jest prowadzona transmisja tych zawodów na żywo?

– Czy organizator zawodów kiedykolwiek myślał o tym, żeby zawody mogły pokazywać stacje TV co niewątpliwie wpłynęłoby na reklamę miasta oraz samych zawodów .  

– Co zyskują mieszkańcy na odbywających się w Gdyni zawodach Ironman? Proszę wymienić konkretne benefity.

Poprzedni artykułPropozycja uchwały o zmianach w SPPNa zdjęciu: Bartłomiej Austen, Beata Zastawna, Anna Salomon. Konferencja prasowa.Następny artykuł TAK dla planu ochrony rezerwatu przyrody Cisowa

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kategorie

  • Aktualności
  • Dla mediów
  • Media o nas
  • Wszystko

e-mail: kontakt@gdynskidialog.pl

Tagi

125życzeń aleksandra kosiorek austen bartłomiej austen budżet gdyni dawid biernacik debata dyżur Dziennik Bałtycki edukacja Gazeta Wyborcza gdynia gdynia.naszemiasto.pl gdynia.plus gdynski dialog gdyński dialog infobox interpelacja Ireneusz Trojanowicz jędrzej szerle kalendarz karwiny konsultacje spoleczne Korty Arki kosiorek licznik długu marcin chwiałkowski Mirosława Król NIK norman davies oktawia gorzeńska polanka redłowska prawybory program rada dzielnicy rada miasta rady dzielnic spotkanie trojmiasto.pl wybory wybory 2024 wybory samorządowe węzeł karwiny zadłużenie Zawsze Pomorze
REJESTR WPŁAT | POLITYKA COOKIES | POLITYKA PRYWATNOŚCI
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}